Sunday 15 March 2009

我最憎打針!!! ~ PART II

一星期無驚無險咁就過左 ~ 其實仲好快活添:因為返左鄉下探親,而家我地終於要面對呢一針帶來嘅反應...

卡樂B就喺返鄉下返嚟第二朝開始發燒,朝頭早都仲好PLAYFUL架.飲左奶就小睡(都成2個鐘!) 午餐就唔肯食啦,淨係一杯乳酪就算.不過一比水呀,果汁呀佢就飲好多...飲到D片有成磅重!所以都唔太擔心佢脫水.晚餐食左粥仔...嘔返出黎

但係訓就認真麻麻啦,訓個零鐘又醒,又要成晚'暗'訓,抱上抱落床仔,大床...訓到朝早4點幾就醒哂,攪一大餐餵葯,換片(佢竟然一大清早辦工...),'暗'訓...到6點幾7點先訓得淋返D,但8點幾又要起身...
之後,佢成日都好TIRED咁,要我拖住佢巡屋,午餐食得好少,又好眼訓 ~ 不過佢寧願企住係我身邊啜手指闔眼訓,都唔肯自己訓...最後上左床仔半粒鐘又比電話響嘈醒...醒左竟然對住我講"奶奶..."! 嘩!...佢咁大個仔都未開過口話要奶奶架,拿拿臨開左比佢飲,又比左D餅佢食...不過我陪佢巡巡下屋佢又嘔唉...屋企得我同佢,我地兩個都要換過哂D衫褲鞋襪...真係想生多對手出黎幫下手.

早時候見D燒退得差不多,就唔比退燒水佢食啦,點知到黃昏又高返...又要比返退燒水,仲要開窗,較低暖氣,幫佢"剝光豬",等佢涼D.其實好驚佢凍親架,不過呢度D媽咪FRIENDS都係咁教我做嘅,唯有試下照做LOR...

當晚卡樂B當然又把握機會同我地同床啦,佢就涼浸浸,我地就凍到震...一夜過後仲係微燒,我餵佢食飯時都仲好驚佢會再嘔,SO FAR...TOUCHWOOD...今日食野開始恢復到平日咁上下嘅水平,巡屋速度仲係比較慢同埋行到有D向後傾.但個身好似出緊D紅疹...希望係係咁意出幾粒就攪掂啦

 


 

3月17日...紅疹多左,要睇醫生攞敏感葯,唔靚仔LOR,嗚嗚嗚嗚嗚...

經一事,長一智...卡樂B今次學到嘅係: 雖然士多啤梨唔係我嘅FAVORITE, D退燒水都唔算太難飲JE,點解我當初要掙扎咁耐,差不多要比PAPI灌先肯吞呢???

No comments:

Post a Comment