Saturday 7 March 2009

近來有乜新發現...

大家都知道BB出世頭幾年D發展真係日日唔同,有時日日望住就覺得點解呀仔好似咁耐都無乜點識到D新野咁,有時無乜為意個陣佢又突然間耍兩招出來嚇下大家!

卡樂B算係小病初癒,呢兩日耍左呢幾招比大家睇:
  • 玩手影: 琴晚食完飯繼續擺佢喺高凳,我就快手快腳洗埋D碗,埋去同佢抹檯嘅時候見佢將隻手不停遞高放低,原來佢發現左個影可以放大/縮細呀!所以就坐定定喺度玩左一陣LOR.
  • 識聽嘅指令多左: 同佢講"PARA MAMI", 佢會將手上嘅野比我,其實我覺得佢聽得明一D其他指令架,不過唔肯做LOR
  • 當然...佢比我嘅指令又多左啦:而家佢喺用INDEX FINGER嚟指到實想要個樣野要我攞比佢架...懶巴閉咁
另一方面呢...話哂佢都已經叫做脫離左嬰兒時期,進入TODDLER階段.有D野我以為佢唔會再有興趣做啦,點知近來又見佢重施故技...啜腳指!

No comments:

Post a Comment