Monday 16 March 2009

海關篇

911之後,出入境真係煩過梵帝岡...以前一個人,習慣TRAVEL LIGHT,就算咁唔好彩比D呀SIR,MADAM抽中要DETAILED SEARCH都無所謂. 而家我自己都仲係TRAVEL LIGHT架...不過我嘅HAND LUGGAGE ALLOWANCE就全數奉獻哂比卡樂B,當然仲要做埋苦力幫佢担担抬抬啦...
而家呢度仲凍,又要行去停機坪上樓梯上機,所以未上到機之前我地都仲要隨身帶住所有御寒衣物,加上BB車,2件手提行李,1袋糧食...似足走難咁.

過海關時又要除呢樣個樣放落膠盤過X光機,艾先生付責抱卡樂B,我就ARRANGE所有物件過機.隔籬條隊有個亞太就幫我如數家珍咁報告[比佢老公知]我帶左D乜藥水,乜野食上機...攪左不下成個字,先放好7-8盤野,不過部BB車又唔洗過機BOR我覺得自己塊面已經打哂"格仔",海關MADAM見我地有BB同行,當然邀請我去試食啦~一見卡樂B個樽500ml果汁就話太大樽,叫我如果有奶樽就入返D上機用[咁卡樂B要飲奶點算呀?],其餘嘅要留低...我有D唔忿氣,想企係度飲哂佢架!最衰艾先生都唔幫我,話镑零銀,留低算啦...

回程時過西班牙海關,情況不相百仲...仲要去到X光機面前先話要成部BB車過機!等我又要LEI哂HEI咁去摺車,機嘅另一邊D盤又出緊,又要話比關員聽我地帶左BABY FOOD & DRINKS...最後竟然係乜都無檢查WOR!!!早知就唔洗喺出邊開定哂奶啦,簡直成壺熱水入都無問題[我係咁諗JA...]

 

一輪衝風的入了閘後...百無聊賴地等上機,背景係我嘅專機.

講開帶熱水入閘,艾先生就問左守閘個位小姐,小姐話係唔得嘅,如果有BB同行就可以帶一個吉嘅熱水壺,入閘後問餐廳拿熱水上機. ANYWAY,我地事前唔知,冇帶熱水壺...但我地入閘後又真係要開奶BOR,所以我就拎住個奶樽去餐廳問要D熱水,點知佢話唔可以提供熱水比我開奶WOR原因係HEALTH & SAFETY REGULATIONS 佢地試過比人告話有BB飲左個D水病WOR! 最後我話:而家我要ORDER一杯茶,請你將茶包分開上. 承惠£1.45先有熱水開奶... 熱水JE,洗唔洗咁複雜呀

No comments:

Post a Comment