Wednesday 18 March 2009

一日留留長,有乜好做?

我地係西班牙嘅日常生活好隨便GA JA...



一早起身,PAPI幫我清潔左姑姐買比我嘅剷泥車,咁我就可以玩LOR!


雖然冇沙,我都玩得好認真架.

呢度天氣咁好,點可以唔出街行下???



一落樓,過條馬路就係步行街...日常生活需要嘅野都喺齊哂度,加上西班牙各大HIGH STREET SHOPS同埋英國人最喜愛嘅MARKS & SPENCERS (不過冇食品部!), PAPI一日最少要行一次先舒服!

 

步行街嘅盡頭就係我最鍾意嘅地方 ~ 公園. 呢個公園唔算大,但都有唔少設施GA: 教堂,兒童遊樂區, 仲有空地任我行同追白鴿, 當然唔少得可以坐低飲杯茶,食個包嘅露天茶座LA!


MAMI話成日最嘆就係呢個MOMENT WOR...

 
飯後睡一睡,好過做人瑞...

午睡之後,再次出動,今次落左樓,向左走...


嚟到歌劇院後門嘅廣場

嫲喺露台裝我地喎

經過姑姐OFFICE,打個招呼先...¡HOLA!

夜晚:表哥表姐嚟打牙較,我就趁機會表演下CATWALK咁LOR...

一日好快就過左LU.明天請早...



 

 

No comments:

Post a Comment