Monday 2 March 2009

雜菜薯蓉+肉醬(一味兩食)

PAPI話卡樂B唔多肯食佢煮嘅薯蓉...鬼咩!就咁煲熟,泥爛加牛油,呀仔而家食野都開始有要求架啦,要整得有味少少先得架!!!

趁有D時間,即刻開工切切切,整定幾盒存貨放冰箱先...

今次用左以下材料:
  • 紅洋蔥半個 (我覺得紅洋蔥較甜,煮熟左之後仲MELLOW D)
  • 薯仔3只
  • 紅蘿蔔半條
  • COURGETTE (又叫ZUCCHINI, 我哋叫鬼佬節瓜) 一條
  • 瘦肉 8片
有時我會加半個PARSNIP (中文叫防風草根 ~上網搵到嘅資料,好趣怪...),加左成煲野都甜晒GA...

肉方面,其實落乜野肉都可以.我比較多用羊肉同豬肉,落雞肉,火雞肉就淡口好多

 

將所有瓜果切好就煮得!



用少少油爆香洋蔥,加入肉片,肉片有小小金黃色就可以續一加入其他材料.



等D菜有少少上色就可以加滾水轉細火繼續煮...我就順手落左D OREGANO,一滾起好香...轉細火後再滾大概45分鐘至1個鐘就夠哂淋.



最後嘅工序就係攪爛: 我會先撈起D肉同埋一部份嘅菜,其餘嘅就放落攪拌機攪爛,加返煲入面嘅湯汁來調較到BB啱食嘅粗幼/稀杰程度就攪掂.



用小盒裝好每次要食嘅份量,凍左就放入冰箱儲存!

跟住就可以攪先前撈起D肉同埋菜,如果我想整肉醬當餸加落粥仔,我就會煮多D肉,溝少D菜蓉嚟攪. 想整加左肉碎嘅薯蓉,未留多D菜蓉LOR.

咁樣...個零鐘頭嘅功夫就可以有飯有餸,足夠4/5餐嘅配搭 ~ 啱哂我呢D懶媽媽

No comments:

Post a Comment