Thursday 12 March 2009

條數點計架???

工作時間有TEA BREAK相信係一個極為普遍嘅現象 ~ 尤其我地身處英國啦! 我工作嘅機構大部分同事都係PART-TIME,一日返3-7/8小時不定,視乎工作性質同埋同老總點傾D WORKING HOURS.不過TEA BREAK點放,全個OFFICE都係咁跟:
  • 如當日工作四小時,就可以有最多20分鐘TEA BREAK
  • 如當日工作五小時,就可以有最多30分鐘TEA BREAK
呢D TEA BREAK時間係包括在當日工時之內~ 即係話呢20/30分鐘BREAK係有糧出嘅,不過就算唔TAKE,都唔可以攞黎TIME OFF早放.

我通常一更做6或者6.5小時,問題嚟啦...OFFICE 嘅另一項規定係:當工作時間長過6小時就要TAKE 30分鐘LUNCH BREAK[不過係冇錢比嘅],即係話如果我8點開工就要做到2點半或者3點先走得.

其實我一早都同我老總傾過,講左比佢知我唔TAKE LUNCH BREAK,我當自己係返5小時咁計,一個TEA BREAK30分鐘算數,當時佢都話OK.

點知我地呢D所謂FLEXIBLE HOURS嘅CASE要填返表比HEALTH & SAFETY OFFICER做APPLICATION個陣就打回頭話唔啱數~計返我仲每日做少左半個鐘添.

嘩...好激氣呀...我唔TAKE LUNCH BREAK,我真係要去TOILET呀,攞杯水飲呀都急急腳架!平日永冇停哂手腳,溜去第二個DEPT搵人打牙較...

老總同HEALTH & SAFETY OFFICER再傾...結果係我可以唔TAKE UNPAID LUNCH BREAK但我個TEA BREAK只可以係20分鐘!咁我咪差仲過一更返5個鐘個D同事??? 唔通真係要我咁老套,自制多幾個BREAK去放翻夠本咩...

No comments:

Post a Comment