Wednesday 25 March 2009

烏龍事件簿

  • 事件一
臨飛之前一晚,諗住將部相機上足電,就可以隨時想影就影,好辛苦將PACK好左喺艾先生臭鞋入面嘅CHARGER掘返出來...仲寫埋紙仔提醒自己要收返CHARGER入喼,萬無一失啦...點知CHECK-IN之後,想攞部相機出黎同卡樂B影下相先發現:舊電CHARGER 度,CHARGER喺喼入面,喼...CHECK-IN左LOR
  • 事件二
去到機場泊好車好快咁揾到CHECK-IN櫃位,正!!!無人等緊,一埋到去 ~ 擺PASSPORTS個袋仲喺車度!CHECK-IN小姐叫我地埋去都無用,要等艾先生去攞返個袋,真無奈...最後好彩艾先生及時趕到,又未有新到嘅乘客CHECK-IN,我地先唔洗眼白白睇住人CHECK-IN攞位.
  • 事件三
回程時,大家都歸心似箭...6點落機,我地計畫好在歸家途中去超級市場上貨,然後返屋企餵卡樂B食晚飯,安頓好卡樂B就UNPACK,我第二朝要8點準時返工...於是一攞左行李就急急腳向CUSTOMS直衝. 咪住...[見到換片房!]又話幫卡樂B換左片先上車嘅? 於是我就抱卡樂B入去換片LOR. 換換下片...漏左阿仔架私家車未攞呀!!! 好彩仲未過CUSTOMS,唔係又要攪一排先可以領返架車. 艾先生事後就只係好輕鬆咁話我地無試過有PUSHCHAIR要CHECK-IN GA MA...
經過今次呢個SHORT TRIP,我地對帶小朋友出遊有左經驗,將來要去長途都會有好D心理準備,唔會咁大懵同無手忙腳亂GA LA!

No comments:

Post a Comment