Monday 16 March 2009

愉快的旅程

嘩...朝早三點半比MAMI叫醒,本來我好唔老例架. 但見到有奶飲, PAPI,MAMI又四萬咁嘅口對住我,我就歎完支奶先睇下有乜下聞...

落到廳,點解有幾隻行李喺度嘅? 我張PLAYPEN都摺埋左嘅? 記得啦! 係返鄉下探親嘅日子!

PAPI,MAMI騰嚟騰去咁就搬哂D行李出去LU,到最後就連我都搬埋出去,咁我地就正式出發!

我就趁個20分鐘車程小睡左一陣,去到飛機場LU! CHECK-IN,入閘...好似好多野攪咁BOR...我都無乜野可以幫到手,我諗我乖乖地唔摟計就係最大嘅幫忙啦!

原來搭飛機咁好玩GOR WOR: 你知我對腳仔幾痕GA LA? 好彩上機前有鋪頭可以行下, MAMI仲買左果汁比我飲添呀!

上到機...本來我地三個人坐兩個位嘅,另外一個位就坐左個嬸嬸,但臨起飛前,空中小姐叫嬸嬸坐前幾行,等佢可以同伯伯一齊坐. 我地就好幸運地可以一人有一個位.我好鍾意玩起飛呀!可以同MAMI扣子母安全帶 ~ 不過我個條靚D,橙色嘅!

架飛幾攀升緊個陣有少少氣流,我覺得好玩過平日PAPI拋起我好多,所以我笑到咭咭聲,比坐隔籬行個姐姐笑我...

一輪興奮過後,到我小睡嘅時候LU,其實我咁早醒左,一直撐到七點幾已經好叻GA LA...DO NOT DISTURB...

有自己嘅特定坐位,臨訓前又換左片片,我訓得好舒服,個半鐘咁就過左. 咦!MAMI話又要帶我去換片片WOR(仲話已經係第二次辦大事添,希望MAMI帶夠片片啦...)

訓又訓夠,茶點又食埋,做乜好呢? Hm...等我同D隔籬左右SOCIAL下先...我嘅前排有個靚姐姐,大我唔夠兩星期,所以我地好啱傾呀: DA,DA,DA 來,MA, MA,MA往咁,傾到雞啄唔斷... 扒前傾得太耐,挨返後休息下先.

向後一望,有個嬸嬸望住我,咁我就同佢玩捉手指LOR,佢竟然同PAPI講想 我WOR! PAPI即刻坐返好睇實佢...

就係咁,我就喺吃喝玩樂中完成左我嘅第一次空中旅程, PAPI, MAMI都好奇怪點解我BEHAVE得咁好

回程個陣又點呀? 有左經驗,我當然係越做越好啦...



一起飛就SLEEP MODE



好不幸...好夢正酣之際,比前排個哥仔嘅尖叫聲嘈醒



唯有睇下窗外嘅風景解悶



我仲學識扣安全帶添呀!



坐我隔籬個位仁兄同我搭訕...



唔記得帶報紙上機,唯有黐呀仁兄嘅睇睇...



食埋份MAMI為我準備嘅飛機餐就啱啱好夠鐘落機!

搭飛機真係忙, 連玩玩具嘅時間都冇, 下次可唔可以坐耐D呀

No comments:

Post a Comment