Friday 6 March 2009

我最憎打針!!!

問BB最唔鍾意乜? 如果BB識得講嘅話,我諗答案一定係打針!

同呢度嘅其他BB一樣,卡樂B未夠15個月人仔,已經見左姑娘5次,被拮過冇10針都有8針,唔好以為佢已經身經百戰冇有怕...其實佢越大越知得多就越驚.

第一次被拮針時,佢大概係3個幾月大,乜都唔知,打完繼續訓,返到屋企只不過不停咁喊左一個下午,跟住就大昏迷咁訓左兩日 ~ 第二/三/四次嘅反應都係咁. 唔同嘅係佢慢慢開始認得D地點同人物:去診所睇醫生,完全冇問題,去返同一間診但去第二間房等,一見到個姑娘,褲都未除,就開始大喊十...

根據艾先生嘅報導,佢今次嘅即時反應係:
  • 唔肯行路,就算肯行都行得好少,仲行到擺下擺下
  • 唔肯食飯,只系食左一杯乳酪
咁我放工返到屋企就即刻INVESTIGATE啦...
  • 訓低佢係床,想同佢玩'TOGETHER'啦...平日當我講'TOGETHER''嘅時候,佢會用手捉住兩隻腳仔,將兩隻腳仔泊埋一齊,但今次唔肯做.
  • 想抱佢一陣...嘩嘩嘩...掂下都唔得...! ~ 可能對腳仔真係痛到痺...佢淨係想攤係床度,連身都懶轉TIM AH!
  • 跟住就用探耳嘅探熱器CHECK兩邊耳仔...咦!乜兩邊耳仔嘅度數差成0.5度咁多嘅? ANYWAY,兩邊度數都系發燒, 所以我就比奶同退燒水卡樂B食,然後"暗"佢訓LOR...
以為佢訓著左想抱返佢落床仔,點知佢一掂到張床就醒,仲喊到鬼死咁大聲,迫住又要比佢訓返大床,訓得一個鐘又醒左,繼續大喊十...

我就趁佢訓個一陣即刻整定煲三文魚菜蓉粥.好彩...佢都仲叫肯食,食完唔夠1個鐘又開始烏眉瞌睡,帶返佢上房,又"暗"佢訓過LOR...

擺左佢落床成個鐘都唔肯訓,神情仲有D怪異TIM ~ 一時就笑,笑笑下又變左喊,到差唔多訓著個陣仲成個身震左幾次...

終於訓著,但一放落床仔又醒.為免要成晚起身將卡樂B搬來搬去同"暗"佢訓過,我地決定破例比卡樂B同我地一齊訓...

佢就舒服呀...難為我地又驚佢責親,又驚佢熱親,成晚都係單起隻眼嚟訓,到第二朝未夠7點就全家都起哂身

過左一晚,食左葯D燒都退得好好,但係都仲有D GRUMPY,食野就勉勉強強啦!到夜晚...卡樂B已經生猛返哂,恢復巡屋及不停搗亂,餵完支奶,識得爬走同擺返佢FAVOURITE 嘅乳豬全體睡姿~我當堂放心番

而家就要睇下佢一星期後會唔會出紅疹.一切順利嘅話,就會係3歲大先再見拮針姑娘LU...

No comments:

Post a Comment