Friday 19 February 2010

到此一遊:曼城

機緣巧合之下...我地安排左一次曼城兩天遊,順道提早慶祝多年難逢嘅"一日兩節"農曆大年初一/情人節 [從朋友得知下次再有呢兩個節慶係同一日應該係2048年]

我係原始人...無SAT-NAV,所以每次遠行都會上網印個路線圖出黎跟住行,我做NAVIGATOR. 而根據經驗,艾先生每次都會係咁意望下個路線圖,然後就跟返自己心目中嘅路線行,所以臨開車前我又問多艾先生一次行邊條路,今次竟然話路線圖點講就點行!由於RESEARCH STAGE嘅疏忽...

各位乘客,臨時加遊PEAK DISTRICT...

兩個多鐘車程都係望住一塊唔斷嘅塊駁布圖案同埋數不清咁多嘅羊咩咩...[卡樂B見到呢張相都仲係度不停叫咩咩咩]

[其實風景好靓架...又令我諗返起學生哥年代去LAKE DISTRICT嘅TRIP...只不過今次揀錯左時間經過呢到...]

有D路段都頗危險,又上又落,拐灣又拐灣...我諗如果回程夜,黑濛濛,點算好???

下午兩點幾出發, 4個鐘之後,終於入到曼城,揾到酒店.當晚約好去一個識左10年但又10年都無見過面嘅朋友屋企食飯,於是"拿拿臨梳洗一下就準備出去...點知艾先生發現個抽水馬桶抽唔到水~又要去RECEPTION報告等人上黎睇睇,修理人睇完話無得整,要換零件,當晚梗係無得換啦!我地又趕住出門口,唯有去探完朋友返去再算.

終於見到朋友啦!仲有一檯豐富好味晚餐等我地去"嚓".我又想食多D,又想傾多D.好應接不暇呀!全屋都停晒手,我仲黐係張檯到繼續,最後仲打埋包添...好多謝朋友熱情款待,我地忙到連相都唔記得影添...希望不久將來有機會再見面.

返到酒店就要'暗'卡樂B瞓覺,佢架,不過酒店係新環境又攪到佢心野野要玩唔肯瞓...好彩最後都一覺瞓到大天光!

艾先生到RECEPTION投訴抽水馬桶換來兩個免費BUFFET BREAKFAST,但無甚可觀...唔緊要,因為我又安排左去飲茶同見另外一個朋友.

趁住去同朋友會合途中望下曼城市面情況先...

飲完茶,兩點幾鐘就要準備回程啦...大城市始終係大城市,市中心周圍都人頭湧湧,很有人氣.

今次行程緊密,真係連影相都唔多,不過行行下都見到D得意野既,例如一D外墻裝飾,一D我平日工作見到既地方名,回程路上,又見到一支好高既煙囪,前排兩邊有一排長長既矮樓,即刻令我聯想起 L. S. LOWRY既作品COMING FROM THE MILL,感覺好得意..

曼城呢度都有唔少地方玩,有機會一定要再上黎玩耐D!

No comments:

Post a Comment