Saturday 6 February 2010

重出江湖...

好多BLOG友都鍾意整下飽飽食,港式麵飽同呢度個D真係無得比!睇睇埋埋攪到我都要玩返下先開心!

呢部麵飽機係我係香港離開舊公司,結婚,移民公司送比我既禮物,所以已經有5年歷史啦,[一睇個樣咁無型無款就知啦...]

初初黎第一年我成日都有好好利用佢架,不過整親都係方飽 有工返之後就無時間玩呢部野LU,到卡樂B出左世,廚房又要執位比奶樽機,攪拌機等等,部麵飽機就比我地收到有咁埋得咁埋~封塵...

今日終於想玩整麵包,攞起本隨機附送既食譜就揀左一款加雞蛋整既方飽黎整.順便睇下部機有無封塵太耐而被廢武功,慢慢我就可以向港式麵飽進發

跟住步驟放晒D材料入機就得! 一路都聽到部機發出D攪拌聲BOR,應該無問題啦...過左10分鐘,部機發出左一串尖響 我入廚房一CHECK,部機出左一個ERROR MESSAGE 話 TEMPERATURE SENSOR ERROR...? D粉已經搓左成10分鐘,由頭開始過個CYCLE會唔會搓得多得濟架?

不過如果唔RESTART,舊粉點算? 所以我決定RESTART部機攪埋佢...差不多兩個鐘,經過兩次發酵,都未開始焗,盤飽都已經發到好高,望下個計時器,部機應該開始發熱焗飽啦!

再望下,我以為自己眼花,個計時器D字仔無晒嘅?熄機再開都係無反應,跟住仲發現全屋有一半以上插頭死左...唉...點解咁黑仔架,我又無方飽焗盤,唔通我要倒曬個粉團出黎,用手搓成'大豬'咁先入爐?

好彩...我未懵得晒!醒起攞返本MENU睇下有無講焗焗下斷電可以點做先.原來TROUBLE SHOOTING個SECTION真係有教呀!原來個盤係入得焗爐架,預熱返個大焗爐就可以繼續完成埋成個過程 [好奇怪...次次跳親制個焗爐都無事...]

由麵飽機TRANSFER去焗爐個陣個樣      

真真正正出爐啦 ~ 我記得我未試過焗到磅飽咁高

咦...原來入面有嶐嘅! 食落都算鬆軟,但好似無乜味道...太耐無整,要刨下D食譜先得,下次一定會有進步!




No comments:

Post a Comment