Sunday 14 February 2010

整左蘿蔔糕啦...

近呢拾幾年我都無攪過過年嘅傳統:未有頭家嘅時候,我一定外遊避年;有左頭家嘅時候就已經搬左過黎呢邊,無假放,如常返工,差D邊日係年初一都唔知!

係香港,我剩係做一樣賀年活動:食!係呢度,我就做恨食...

過去一年係網上識多左D都係住係呢度嘅朋友,好多時大家會講下整野食,上FACEBOOK/BLOG又擺晒D相出黎,做成左一個非常大嘅動力要自己郁手整埋一份...
 
於是我鼓起勇氣,整一底蘿蔔糕!


當日整好之後...我唔捨得食呀! 等左一日...[其實係同艾先生,卡樂B出左去預祝新年,情人節...]
 
終於兩日後試食...我的一人前份量...一次過無左1/3

 
食味又點?真係唔及媽咪D手勢...


唔怕! 我仲有蘿蔔!!加上我真係好鍾意食...我一定一定一定會再整,而且仲係好快就會再整!

No comments:

Post a Comment