Wednesday 17 February 2010

一週年紀念...係呢幾日架啦!

我記得我係舊年呢個時間開始寫BLOG,EXACTLY 邊日就有D難講: 因為第一篇BLOG嘅日子竟然係2004年1月? 不過從BLOG友留言推測應該係呢幾日啦!
過去一年...
  • 我寫左94篇: 100在望啦! 產量為3-4日一篇 [都唔錯]
  • 累積瀏覽超過18,000次: 其實好多係我自己"造馬" ~ 因為要揾返D食譜整野食,有時又會無聊攞出黎番睇,有時又會SHOW番D相/VIDEO比卡樂B睇...
  • 識左一班BLOG友,大部分都未有機會見過面架,大家耐不耐留個言,傾下講下,慢慢建立左一份友誼,對我呢個現實生活圈子不大嘅C9黎講絕對係一件開心事.
有乜投訴?
  • 我個BLOG剩係可以比識中文嘅朋友睇...有想過寫中英文版(有時仲覺得寫英文就可以快快手手寫多D),不過我寫BLOG其中一個原因係要練習中文,加上實在好難再抽多D時間寫BLOG...所以英文人,西文人唔好意思啦...
  • 另外一個投訴就係無時間囉!...有時寫一篇要寫好耐先寫得完~我太多口水...有時寫寫下又想寫第二件事先~攪到過晒秒,埋唔到尾...
來年大計? 其實無架,不過寫BLOG已經成為我生活一部份,平日會更加留意有無值得記錄嘅事情,有時又會係腦中盤算下點樣落筆,D字要點寫先啱,貼乜野相等等...講到好似好勁,懶有計畫咁,其實我諗每個寫BLOG人都係咁樣預備出BLOG,我諗寫BLOG都真係訓練到我要多用腦,減輕下我D老人癡呆
...所以我會繼續寫,希望大家繼續支持

No comments:

Post a Comment