Sunday 21 February 2010

送舊迎新換飯煲

話說整左煎釀三寶[三缺二版]就梗係煲一煲飯啦...又見新年流流就攞返D正正經經嘅中式飯碗出黎裝飯,點知踎左係度掛住攞飯碗,完全無唯意我著左火返熱D釀青椒...直到聞到燶味,先發覺飯煲電線比爐頭"HI"著左...

即時好驚大叫艾先生,跟住見到飯煲電制係'ON',諗都無諗就熄左佢,然後就諗用乜野可以撲熄個火頭呢?都未諗好,我就鼓氣泡腮吹吹吹,好彩...吹得熄個火頭,唔係就真係唔敢想像火種熄滅後艾先生先到達廚房...無事LU

入廚咁耐第一次咁唔小心,一定要無下次,TOUCH WOOD!

肇事飯煲買左5年左右,用左唔夠兩年...雖然細細地不過夠晒煮兩大一小份量.舊年比卡樂B拷跛左隻腳,艾先生整返好之後就繼續服役到而家.

媽咪知道卡樂B拷跛飯煲腳後即刻寄左個大頗多嘅新飯煲比我,艾先生一收到就好想叫我剪彩用新煲,所以當佢發現舊飯煲電線燒爛左就非常自動自覺攞左個新煲出黎...

電線插口唔同左,想換條線落舊煲用都唔得,而且個煲有咁耐歷史,都應該好難配得返條電線囉.

剪彩測試中...原來滾得咁如火如茶,我仲以為落得多水得濟添

試埋蒸盤,都OK BOR...

最後測試意見: 都係一個煮到飯嘅飯煲,暫時唯一投訴係:每次要煲多D米先夠食,因為煲大左,要預多D飯會黐底...浸飯煲果陣就鬼咁多飯焦要扔,好浪費...

No comments:

Post a Comment