Wednesday 3 February 2010

你講緊乜呀?

近來發覺卡樂B多嘴左...好似比較積極學講野,但係講緊乜呢? 有時都好難明下...

廣東話:
  • 爸爸, 媽媽, 奶奶, 最流利就係呢幾個字, 呢幾樣野應該係佢心目中最緊要嘅野啦...
  • 婆婆就講到介乎'婆'同'波'之間
  • 公公就似'剛剛'
  • 姨姨就易啦:EE
  • 叻叻, 有D鼻音'NAK NAK',不過一講就會豎起埋手指公!
英文:
  • CAR, BA BA CAR (第一個合拼出黎嘅字) [我諗係男仔都鍾意車, 加埋卡樂B又好鍾意PAPI...]
  • BOOK, 不過無'K'音...
  • BOB THE BUILDER 嘅 BOB, 不過似講'BOP'多D!
  • COOK, 話比佢聽我要煮野, 佢就會答COOK,仲會攞埋圍裙比我~睇得個兒童煮食節目'I CAN COOK'多得濟.
  • POSTMAN PAT 嘅 PAT 就講得好接近啦, 而 POSTMAN PAT 隻貓叫 JESSE, 佢叫左做'GAS',
  • SIX: 似'色'多D, 唔知點解佢會講呢個號碼先...
  • NINE:都識地講,可能個音似'奶'
  • TA TA: 通常講成'DA DA'
西班牙文:
  • TE: 茶, 因為PAPI成日叫佢幫手沖茶
  • ARROZ:  米飯, 佢會讀成'AR~' 或者'AR-劃'
  • CAKE:  西文式發音: CAK-KE, 不過係好輕聲,好似講秘密咁
  • GAFAS: 眼鏡, 佢剩係會發頭一組音: GA, 上次返鄉下佢好留意人地D眼鏡, 一見到就指住人話'GA', 等我成日要同人解釋
  • ABUELA: 祖母, 四組音教左幾次就講到頭兩組,嫲嫲聽見就梗係好開心啦
唔中唔英:
  • MOA: 好似講'無'又好似講'MORE' ~ 一字兩用!
自創字:
  • E-喔: 係YOGHURT. 不過諗左好耐都諗唔到呢個字係點變出黎
  • NA NA NA: 不論係大大個嘅熱氣球,定係街買比佢嘅氫氣球都係叫做NA NA NA ~ 因為呢度有一個兒童節目叫'THE GREEN BALLOON CLUB',主題曲最後個3個音一出就會見到個大汽球飄過,我成日都會哼呢支歌'暗'佢訓,日子有功,NA NA NA就成為氣球嘅別名.
  • NE NE: 初初以為佢想講西文嘅雪[NIEVE],點知再見到佢講多幾次我就發現每次經過油站佢都係發呢個音,原來想講西文'電油'[GASOLINA],但係剩係識得發最後個組音(~仲要歪D)!
  • AI DOI DOI DOI DOI...(仲要一路講,一路擰頭),好接近'I DON'T'嘅發音,要話比我地聽'NO',PAPI話呢句係受MAMI遺傳,SAY NO要都要講幾百個理由解釋喎...
似乎...卡樂B都係識埋晒D無里頭,無聊字...無乜字係真正幫助到佢同我地溝通BOR...MAMI,唔該加緊努力...

No comments:

Post a Comment