Monday 22 February 2010

人日...祝人人豐衣足食

昨日係人日,爸爸每年都會煲粥,佢好似提過人日食粥,有豐衣足食既意頭.我就覺得新年時候日日都大魚大肉,油器糕點不絕...食返一日粥都有助清腸胃啦!

初七我去左SHOPPING,夜晚又約左朋友食飯,所以係今日(初八)先煲粥補返數.爸爸會煲生菜魚球肉丸粥加炒粉麵,我照辦煮碗會分分鐘要我一個食返晒,食到反肚(大吉利是!).
呢個係我既簡化版本 ~ 生菜肉丸粥加蘿蔔糕山
之前一晚浸定果皮,元貝,蠔士,米就洗乾淨用少少油鹽醃好放雪櫃.肉丸就係整煎釀三寶既剩餘物資,所以功夫唔算多.

冷水落果皮,元貝,蠔士,水滾落埋米返滾就轉中慢火煲到D米'綿'就可以落肉丸.肉丸熟左就加生菜(生財!)就食得![我唔多喜歡ICEBERG LETTUCE,所以用GEM LECTTUCE,都好好食,而且無ICEBERG LETTUCE咁大隻(食唔晒要扔)]

呢碟蘿蔔糕其實係今年整既第二底,大致上係跟呢個加入左澄麵既食譜制作.因為我都仲係攪唔清楚點計落幾多水,唯有靠撞,好彩又撞得好好食.
當日出爐時既賣相:         
卡樂B頭圍用膳已經食左D粥,仲食埋飯後果,我開緊餐個陣佢竟然抬張椅過黎坐定定然後指手劃腳要食野.我求祇比啖糕佢食下,佢竟然食WOR.上次比佢,食左一啖就走開啦~唔通今次真係好好好好食? 最後佢同我一齊瓜分左個蘿蔔糕山~早知煎多D啦!

No comments:

Post a Comment