Friday 5 February 2010

一盅兩件

住係呢個鬼地方,要一盅兩件談何容易...通常要食中國點心就要上茶樓,又唔係多機會上茶樓,一上到去又點會食兩件就走?

唯有係屋企DIY啦...

唔洗讚我勁啦...因為我只係負責左其中一件...腸粉!

食譜既指示好簡短:開粉漿,蒸盤掃油,落粉漿,入微波爐,叮叮,卷好就完成.

實際上...我都整得頗為手忙腳亂
  • 倒左粉漿入蒸盤,手震震咁抬蒸盤入爐 ~ 瀉到周圍污糟晒!
  • 粉漿份量過多,入左爐之後粉漿會膨脹變厚 ~ 厚得濟唔熟!
  • 叮得過火~ 變得好乾,卷唔起!
所以頭頭幾盤,通通投籃...

最後整到呢幾條我都已經比較餓,但求有D食下就草草收場LU,卡樂B就等到瞓埋,今次無緣試食...

揾日有時間又有心情我會再試整過! 至於燒賣,應該比腸粉容易做,不過都係要揾日有時間同買齊材料先得...

No comments:

Post a Comment