Sunday 21 February 2010

人SHOPPING,我SHOPPING

今年聖誕,新年假期一來忙得要死,二來凍得要死,聖誕大減價減到無可再減我都未去行過...終於係過去左個週末比DA DA引到我非走一趟不可!

星期五唔洗返工,不過同柴可夫夾唔到時間,無得去! 星期六天氣好唔好之間,卡樂B又鼻塞塞,去唔去之間揀左去,柴可夫就留係車度陪卡樂B,我就有一個鐘頭時間"搏殺",預定目標都係ZARA.

一來是對西班牙的情意結,二來是我喜歡的風格(啱唔啱著別論...),拾幾年前黎歐洲旅行邊度見到有ZARA我都一定入去行下,拾幾年黎我既身型不論係暴漲定無端消瘦...我永遠都係夾係兩個碼中間...

而家想買ZARA都唔洗特登等返鄉下(但我仍然次次返鄉下都會去3幾次,因為落親街都會經過): 以前真係係西班牙買抵好多,呢幾年英鎊疲弱,變相比歐羅同英鎊都分別無大啦,加上我地個城先兩年開左分店,我耐不耐都會入去打個ROUND.

今次入到去我地城呢間,D減價貨(其實淨返幾架)9成以上都係大碼,加大碼,好多都比人摸到起晒毛粒,雖然係一減再減再減,真係揀唔落手...無法啦,鬼叫自己咁遲先出擊咩!

而家有隻卡樂B,去親睇衫都會順腳行埋童裝部...我既一個鐘頭"搏殺"時間同埋金錢就係咁奉獻左比佢啦
都係兩大袋,拿住都好有滿足感    
唔係D乜野超型服飾,只不過係D BASIC ITEMS(部分仲係國貨)
1件太空褸,3件POLO TOPS,2件恤衫,盛惠25鎊~可能ASDA既佐記都唔得!

No comments:

Post a Comment