Saturday 20 February 2010

煎釀三寶[三缺二版]

掃街就梗係掃齊三寶啦!自家制我就比較懶,一寶就算數!而且一定係青紅椒,隨時想食去一般鬼佬超市都可以執齊料開工!

今次新正頭加上我都有成2年無整黎食過,我今次好"豪"呀!加左TIGER PRAWNS整盤釀料.D蝦買返黎洗乾淨,放係砧板上用菜刀大力啪扁,好容易就可以攞條蝦腸出黎,順便發洩一下...調劑心情

豬肉同蝦比例差不多係1:1,攪成呢盤釀料

太耐無整,D椒切得唔係好啱形狀,希望唔好有太多甩殼啦!

加上現成BLACK BEAN SAUCE(味濃,勁咸~要加好多水溝淡),煮到D椒夠'淋'就可以起菜.

艾先生鍾意食呢個餸架,每次整佢都投訴我煲唔夠白飯...

唔好海產類嘅佢當然食得出有魚腥味,但係落左蝦其實好食好多,唔似淨豬肉咁"鞋",所以佢今次都收貨[我當然又要隱暪下D真材實料啦...]

又因為今次整左呢個餸,我的飯煲報銷左點解? 下回分解...

No comments:

Post a Comment