Wednesday 1 April 2009

今日去TODDLERS' GROUP 有乜做?

天氣回暖,今日去TODDLERS' GROUP 可以出空地玩...

MAMI照例遲到[呀仔,我要收左工先可以帶你去GA!]所以我地去到嘅時候PLAYROOM入面一個人都無,去到空地望下,原來姨姨已經預備好左D戶外玩具係到,D 小朋友出哂去玩LU...

我照例去罰企5分鐘 ~  呢個係我用黎觀察/熟習四週環境嘅指定動作



夠鍾!開始活動...唔知點解...MAMI話我似監犯WOR



砌巨型積木都幾好玩...



後來先發現玩水更加好玩...



玩到我流哂口水都唔知,真失儀... 我仲整濕左條褲小小,好彩PAPI無見到...



MAMI 話: 其實卡樂B今日都有D NAUGHTY GA!

見到人地玩THOMAS 火車,佢又想玩,但又唔敢行去人地面前攞架火車,人地DADDY見到就隨手攞部車比佢,佢竟然推開人隻手WOR!

後來佢去攞住個桶行行企企,有個4/5歲嘅姐姐想同卡樂B玩,喺佢面前行來行去,卡樂B居然可以當姐姐透明一樣,望都無望人一眼,攞住個桶自己繼續行...

真係要多D帶佢出去接觸下其他小朋友先得! 就算佢比其他小朋友"蝦",搶下玩具都好呀! 等佢可以學到點同其他人相處AH MA! 唔係大個D喺學校比其他同學BULLY佢點應付呀?

No comments:

Post a Comment