Tuesday 7 April 2009

瘋狂購物一小時...

放左工,艾先生又未到,行去隔籬街中國超市昅昅有乜好野買先...等左好耐嘅青蘿蔔終於再度上市,左揀右揀,最後決定~買起哂佢!

再望下,咦...抽筋菜? 成2年無食過,抽起條筋想食添...咁啱又有腐乳買,引死人啦

同老闆講開煲湯,諗起清補涼...順口問下要買D乜材料,原來有現成湯包買嘅...

結果...

同艾先生會合左,佢要去整D野,交低左卡樂B比我然後半個鐘後再會合.好!繼續買...

到街市,有青蘿蔔就梗係要買豬肉啦!去豬肉檔睇下問下有乜CUT啱煲湯用,豬肉佬又肯幫我'湯'返條骨出黎,真好人...咁我就買多舊留返下次煲! 經過生果檔,又抵受唔住D價錢咁好,買左5個鴨梨,盛惠£1.00...

我的戰利品...



仲有時間剩,去M&S行下,好過係外邊食風...自從卡樂B加入左我地呢個家庭之後,我去親SHOPPING都係行童裝部,玩具部,今次有卡樂B同行就更加無例外啦.玩具又做特價買2送1,Hm...MAMI心情靚 ~ 呀仔!鍾意D咩咁呀,揀件啦! 結果佢揀左...


話明買2送1, 我就揀多2件,原本要£15,而家唔洗£10,唔算好平,叫做有D著數咁啦...



艾先生嘅半個鐘係我地平常人嘅九個字到一個鐘,所以...我就係返回集合地點嘅同時又即刻鼠埋去圖書館睇下.居然比我搵到D西文+英文嘅兒童圖書,望真D,法文又有,波蘭文,土耳其文,巴基斯坦文,俄文都有,就連中文+英文嘅都有幾本WOR. 城嘅圖書館又幾週到BOR,連少數民族都照顧埋,我第日都要多D帶卡樂B黎呢間圖書館先得!

呢兩日喺屋企就係不停煮食我D戰利品做晚飯LOR,噚晚有腐乳煮抽筋菜,今晚就梗係青/紅蘿蔔煲豬肉LA!

No comments:

Post a Comment