Sunday 12 April 2009

阿茂整餅

成日聽呢度D朋友,同事講HOME BAKING,整餅呀,蛋糕呀,甜品呀...小朋友可以從小參與,用料口味可以跟自己喜好隨意增減,整好左又有得食,覺得都幾好玩...所以我呢排都玩左幾次學人整蛋糕仔,因為新手關係,唔知整唔整得掂,睇D HOME RECIPES份量又好多...所以都係買預先溝好左材料份量嘅BAKING KIT試下先

第一次買左最BASIC嘅款,加隻蛋,45ml水,攪均放入紙杯仔焗十零分鐘就OK.


出爐LU...點解無ICING嘅? 原來BASIC款係唔包ICING架! 盒面嘅圖畫只不過係SERVING SUGGESTION! ~ ICING好甜,好肥架,唔落仲好.


食評點睇? 都幾好食~不過覺得有D怪怪地...你咬緊張紙呀


第二次再試,前車可鑑...今次一於豪D! 呢盒比上次個盒貴差不多3倍價錢同埋係有牌子架 ~ 睇落都係貴得有道理: 除左包蛋糕粉之外,仲有4包裝飾餅面用嘅材料,再加一本ACTIVITY PAD比小朋友喺等食嘅時候有D活動消磨一下時間.


我就跟上次一樣整9個 ~ 大個少少多啖食.呢次D餅發得起D,個餅中間仲隆起左D添,可能落ICING個陣會麻煩D...


我只係試左幾隻落ICING,有D就畫下大花臉同埋原味. 全部都落ICING嘅話,我就要一個人負責食哂成盤餅架啦


今次食評話D乜?


成功左! 講真,我試食過用HOME RECIPES整個D,真係香軟好多...我諗下次真係要揾個RECIPES試試先得








No comments:

Post a Comment