Sunday 26 April 2009

假期大快活: DAY 3 ~ THORNTON RESERVOIR

假期最後一日,我地決定揾個近近地嘅地方行下...諗起2年幾前偶然經過,成日話揾日再嚟睇睇而始終都未有機會再去嘅THORNTON RESERVOIR,於是PACK好三文治,生果,小食就出發!

我地住呢頭以前有好多採礦工業,個礦唔再生產,間公司就要做返D環境保育工作,所以好多時就會將採礦整出黎個大窿放番滿水做魚塘,四圍就整D步行/緩跑徑,野餐檯比人去行下,HEA下...
 
呢個係當日路經嘅另外一個大水塘,以前都有黎呢度餵下鴨仔,天鵝. 不過今次去D鴨仔,天鵝唔知去哂邊,一隻都無見到...

 
攞個牌就可以喺度釣魚:可以喺岸邊用魚杆釣,就咁FING條魚絲出去釣又得

 
租隻艇仔出去釣都得


呢位仁兄就用左混合式:自己親身落水行出去釣,雖然佢有著賣魚佬膠褲,但我睇見都戥佢寒...



我地就無時間同耐性等D魚上釣啦,只係圍住水塘行下,一路行...



一路影下相...



間中比隻馬騮攔途截劫要揾下野食...



玩下...



終於用左差不多2個鐘行左一圈~全程2.5英哩嘅路程[對我地黎講簡直係一大創舉]

臨走先醒起...出去玩左咁多日,都冇影過一張全家福添...C'mon, say 'Cheers...'



就係咁...假期大快活話咁快就過去左,要等5月,8月嘅BANK HOLIDAY先可以再出動LU...

No comments:

Post a Comment