Friday 3 April 2009

栽花定摧花?

我咁大個人都未真正玩過種花架,不過呢度D朋友,同事,隔籬左右都會種少少,有D仲租埋ALLOTMENT種瓜種菜,種到食都食唔晒...

其實我都唔寄望種得到咁多野,只不過想試下係咪真係人地講得咁易,種少少玩下...如果有幾支花睇下,我都心足架啦

牛刀小試,我揀左向日葵同埋LAVENDER. 第一步就要播種,等發芽.我預備左以下材料,工具:



種子,"吉"左"隆"嘅甜品膠杯仔,泥,[監公一名:隨意]

根據包泥上面嘅指示:好似整朱古力批一樣,用D泥填滿個杯,壓實小小D泥,加D水,落種子之後再舖多D泥,再加D水就攪掂.



向日葵種子,其實都係喺D花度攞出黎嘅,不過種子包裝上嘅說明書就寫明呢D係唔食得嘅,但日後種出來D花入面個D就可以食啦! 唔明...



LAVENDER 嘅種子好細,開袋個陣爭D飛哂出嚟,仲有呀...第一年係唔會開花住嘅,出年先有花架 ~ 唔知會唔會有例外嘅呢?

最後嘅指示係要將D落左種子嘅杯仔用野蓋好,保持泥土濕潤, 我就用保鮮紙,方便每日淋水.其實我唔知得唔得架,只係就地取材...



跟住就要等發芽,2個星期左右就會見到架喇,如果無野睇,就即係粒種子發芽唔成功...要換過D種子再發過,希望有野睇啦

2個星期後再同大家報告!

No comments:

Post a Comment