Saturday 11 April 2009

去睇馬騮

睇屋企呢隻仲未夠! 一於去 TWYCROSS ZOO 睇餐飽!!  呢個動物園對於靈長類動物嘅研究都算幾出名架,所以要睇多D不同種類嘅馬騮就要黎呢度啦...
 
其實我地黎呢度嘅主要目的係想比卡樂B見下D真嘅動物同埋揾個喺LEICESTER以外但有唔太遠嘅地方行下,所以我地都係好隨意咁見到乜就睇乜,有冇睇齊哂咁多種馬騮都唔太重要嘅.

一入到去,就見到D羊驼,卡樂B係眼前一亮架!
卡樂B,唔好手多多呀!



名符其實嘅甩繩馬騮...走黎走去先影到張睇到個樣少少



MAMI,又係馬騮,你唔洗咁興奮呀? 睇第二樣得唔得?



走緊啦,快D追!



好似有D野昅住我咁嘅???



唔好意思 ~ 揾左咁耐先揾到大笨象,就夠鐘有SHOW睇啦.






睇下!餵緊大笨象食野啦...



每年呢個時候好多地方都開左櫻花架,當然無日本個邊咁壯觀,但我每次見到都好開心架!



ALPACA ~ 佢地D毛毛又輕又軟又暖,D制成品嘅價錢拍得住PASHMINA架! 難怪卡樂B都手多多想摸下...



DWARF DONKEY(侏儒驢)? 唔少有個小農場嘅FAMILY都會養黎比小朋友做寵物.



離遠睇,我以為係ORANG UTAN(一種橙色毛嘅猩猩).睇真D ~ 原來係褸左張毯嘅KING KONG,真係有眼不識泰山...卡樂B就仲大膽,一於摸返夠本!







返到上車,準備"覺覺豬"


No comments:

Post a Comment