Saturday 4 April 2009

百厭仔...

雖然今日係兒童節,講卡樂B壞話好似唔多好...但MAMI實在不吐不快!
  • 4月2日:卡樂B終於自己爬左上梳化,其實我都幾開心架...都叫做識多樣野AH MA.但為左唔想卡樂B覺得MAMI好鼓勵佢做呢D危險動作,唯有若無其事咁抱返佢落地,同佢講左聲NO就算. 今朝早,佢趁我攞返隻杯入廚房個短短幾秒鐘時間就爬左上去...我當然嚇死啦! 即刻好大聲咁同佢講:哎呀!跌鬼死你呀,呀仔!佢竟然好得戚咁對住我笑 
  • 4月3日:放左工就同卡樂B去超級市場入貨,之前PAPI話佢食飯個陣好扭計,連平日最鍾意嘅香蕉都係咁意食左一啖就算...為怕佢係超市肚餓扭計,我就要袋定D麵包小食一路買野一路比D佢食,佢一開始食就唔停得,仲做埋D危險動作向後拗腰揾我擺喺架車度D野食...攪到我都唔敢太專注去揀野.
最後,終於買完野,我繼續比住D小食佢頂吓肚,但等PAPI黎接我地等到我都有D肚餓,於是我就喺架車攞左包啱啱買嘅餅拆黎食啦...佢一見到包餅,即刻隨手"DUM"左佢手上食緊嘅"乖乖"喺地,跟住就用手要攞我手上嘅餅...呀仔,你知唔知你做錯左幾多樣野呢
第一:亂拋垃圾; 第二:浪費食物; 第三[亦係最嚴重嘅一項]:同MAMI爭野食!
  • 請看以下圖片: 夠百厭未?
呢副喺屋企戴嘅舊野,都同佢做左好多次矯形手術架啦...真係唔知仲可以挨多幾多次???

No comments:

Post a Comment