Saturday 29 January 2011

不做不做還需做~賀年蘿蔔糕

今年掙扎左一排整唔整蘿蔔糕。蘿蔔糕係我最喜歡既賀年食品,但係。。。家中兩個男人呢?一個就一向都興趣不大(仲話出去飲茶個D好食過MAMI整個D。。。欠打),另一個就一時一樣(撞啱個日啱食就同我搶食,唔係就見到MAMI食都不停口話YUCK),所以蒸既話就預左要一手一脚,自作自受!舊年就係咁:樣樣一手包辦,體重即時飚升,到而家都無跌過!今年想唔整都係呢個主因。

我想。。。如果我唔上FB,唔睇BLOG都可能抵得住。一睇見大家D糕糕陸續出爐真係好難忍。最後都是不做,不做,還需做!

今年白蘿蔔行情:2個星期前,中國超市D白蘿蔔好靚,又大條。當時我仲未被打動,無買到!今個星期頭再去睇睇,Hmm。。。唔係幾好睇。



個頭青青地 (但老板解釋青皮都唔怕買WOR!點解?佢話青係因為露左係地面,但對食味影响不大),我見都大條/重身/實浄,所以都買左兩條,過兩日整。由於我家暖氣實在太暖,想整個陣已經皺左皮,刨唔郁,唯有再買過一批。

最後係鬼佬超市買左4條,望一望個價錢牌:£1.97/kg. 咦!呢度仲平過中國超市 [我個日買要£2.30/kg 呀。。。]

除左白蘿蔔,臘味都好緊要呀!舊年買過一包白油腸,唔算好肥,唔錯。今年加左價呀!賣到成7鎊幾銀一包。我已經唔落臘肉,所以臘腸唔慳得。。。



今次整既時候總係覺得有D雞手鴨脚,到臨尾要將D粉/臘味攪入盤蘿蔔度時,盤漿杰到攪唔郁咁濟,於是又猛加水。最後加左幾多水,我都唔係太清楚啦,落左盤蒸一個鐘就攪掂。

出爐啦,同上年第一次整個個比較下。。。[個樣就大進步,但我未捨得切開住,所以未有試食報告]



今年再唔再整好呢?定係再整第二樣糕呢?

No comments:

Post a Comment