Wednesday 5 January 2011

2010 聖誕雜記

今年聖誕無返鄉下,所以都要擺番棵聖誕樹應下節。

我地砌聖誕樹,卡樂B望左一眼就走開! [攪少陣,當幫忙,精叻呢?] 時間尚早,所以未有聖誕禮物。。。

卡樂B大個左,知道既野多左,當然知道聖誕老人係好野啦!所以我地帶佢去CHRISTMAS GROTTO,佢一見到聖誕老人就即刻走埋去坐大脾,不停同聖誕老人講野,連聖誕老人既招牌對白'Hohoho'都搶埋黎講!


另類聖誕大餐:無火雞!(太大隻,而且我一諗起個樣我就驚,所以免啦!)
  • 肉絲羹:即魚翅瓜肉絲羹走魚翅瓜,但今次加入左金針菇。
  • CRISPY DUCK:M&S出品,買一盒,放入爐,切好配料就得,唔洗煩!
  • 奇瑪咖哩:咁快又登塲?原因係呢個餸大受歡迎。
  • 白飯任装。

最唔少得既當然係禮物啦,今年我地依照傳统預備左D食物比聖誕老人同D鹿,(到1月6日3三王節又會再做一次:比三王同駱駝),卡樂B玩到上瘾,成日問我可唔可以比佢預備BISCUITS & CARROTS!

禮物大豐收既梗係卡樂B啦!




Click to play this Smilebox scrapbook

No comments:

Post a Comment