Wednesday 5 January 2011

唔准煮中餐,煮中東餐囉。。。

TURKISH LAMB PILAU

近來成日煮飯,不過煮左都無一星期呀!艾先生就投訴日日都係食飯,[都未係餐餐食!]叫我黎緊半年都唔好煮飯比佢食WOR~我地跟住個日食左PASTA,第二日又叫我煮飯啦!不過,艾先生既中菜口味好有限,我成日要食埋一份都覺得有D悶,所以呢幾日我又揾食譜,艾先生就自己攪掂自己,食其他野。

睇左呢個食譜好耐,一煲有餸又有飯,啱晒我呢D懶人,一於試下。



食譜話落兩支玉桂皮,我見D皮卷卷埋埋好似好多,驚大味得濟,落左一支。



煎香洋葱/玉桂皮就落羊肉,羊肉轉色就落米,兜均就落滾水/味精/杏脯肉。轉中细火冚蓋煮12分鐘。



好彩全屋唯一一個蓋啱啱够冚!



最後灑上炒香左既杏仁片/薄荷葉。完成!



一鎊銀一大札薄荷葉,順手整埋薄荷茶。



食後感:唔錯,但味道可以濃D。。。

羊肉:下次要調下味先煎![唔食羊,可以用雞肉整呢個菜]

玉桂皮:落得唔够,下次一於落足2支![但食個陣好易食道D皮]

杏脯肉:我其實嘛嘛地,食譜話可以用提子乾代替。

米飯:食譜教250g米加500ml水,我用200g米加400ml水,又跟足食譜用BASMATI RICE,D飯真係好快熟,軟硬適中,一流!

No comments:

Post a Comment