Wednesday 5 January 2011

大减價,去SHOPPING!

聖誕翌日/BOXING DAY開始傳统既聖誕大减價,近年未過節都開始减少少,但大家都仲好期待聖誕大减價既平貨。27日,我都同卡樂B出左去行大减價,周圍人山人海,[我住呢度咁多年都係第一次見識到],加上卡樂B剩係想睇玩具(特别係車!),見到賣衫既舖頭就扎行馬唔入~當日真係得個行字!
第一次出撃,人山人海,收穫一D都唔豐富。。。

皇天不負有心人,又比我度到第二次出撃既機會:趁大部分人復工/開工大吉,我攞多左一日假!送左卡樂B返NURSERY就向城出發LU。。。

今日商塲好静,等我可以慢慢行,慢慢揀,慢慢試。结果如何?哈哈哈。。。

羽绒:雖然身上多左[好多]FATS,但今年真係有好怕凍既感覺,所以我買左今年既第3件米芝蓮。。。

5件TOPS:揾得好辛苦先揾到啱我既SIZE,又真係好想换左D著左多年好悶既衫,於是就買晒佢!

冷帽:人肥左,頭都大埋!而且都係因為怕凍,所以要揾頂可以蓋埋耳仔既!
去SHOPPING,卡樂B點會無份?

唔悶呀?又係買POLO SHIRTS?唔悶。。。因為呢兩件唔係一般既POLO SHIRTS,係有D小DETAILS架:第一件鈕門邊加上左印有骷髏頭圖案既纕邊,遠望唔多覺,近睇先見到咁CUTE/NAUGHTY!第二件呢,DETAILS就係扮'呢FEI'既藍格仔裇脚,'呢FEI'得黎都懶係有D書卷味
點解買呢件JACKET?MAMI鍾意囉!張相影得唔好,其實呢件褸係橄欖绿色~唔洗成日著黑色/藍色咁悶!另外又係D DETAILS囉,幾嵗仔既衫仔都有埋内袋,實際上有無用?最起碼都吸引左MAMI啦!


呢件粗冷外套又點呢?係PAPI鍾意既高領設計,拉好拉錬唔怕頸位入風!個HOOD係可以除既,一件外套兩種著法,抵!

其實减價掃唔掃到平貨真係好講彩數,價錢唔係减左好多,如果想等再减D先買,到時又未必有SIZE,所以都係要見啱就買!唔係就會好似舊年咁。。。

拿住呢幾袋戰利品,已經無力去其他目標店舖。BUT。。。I‘LL BE BACK!



No comments:

Post a Comment