Wednesday 12 January 2011

好餸ENCORE~韓式泡菜牛肉丼便當[猪肉版]

呢個餸又係跟靚仔厨師MASA既食譜整既: 簡單,快,仲好鬼好食(呢句係我食第一啖既即時反應黎架!)

原來既食譜係用火鍋牛肉片,但MASA都附註左一句:猪肉也OK!於是我用火鍋猪肉片。



另外既主要材料有泡菜/味醂同HONDASHI。頭两樣都頗容易買到,但HONDASHI就難揾D,所以我無落。



執好以下材料就可以開工(一人前):



火鍋牛/猪肉片(80g),韓式泡菜(50g,怕辣就用水洗洗),洋葱(1/4個,切片),葱(1/2條,切絲)

調味料:水(80ml),Hondashi(1/4小匙),味醂/酱油(各1大匙)~ 全部溝埋一齊備用。

煮法好簡單:落少少麻油起红隻鑊炒肉,[我就煎耐燒少少等D肉上色D],然後加入洋葱,洋葱開始轉色就加泡菜,兜均,落調味料,轉小火燜幾分鐘,灑上葱絲再燜多陣。攪掂!


第一次整呢個餸係琴日,我同卡樂B做白老鼠。

我既食後感:一開塲就講左啦 ~ 好鬼好食

卡樂B既食後感:NOT BAD! NOT YUCK! NOT NO GOOD! [一聲NICE咪得囉,零舍多古怪]

今晚ENCORE,都仲係好鬼好食!卡樂B其實鍾意D汁撈飯多D,[好彩我洗過D泡菜先煮]。又以為D洋葱係白菜,猛叫我比PAK CHOI佢食,我梗係將錯就錯啦!PAPI試左都覺得OK。

呢個餸原本都係為便當而設,所以。。。我聽日會第二次ENCORE,做埋PACK LUNCH帶返工再食!


No comments:

Post a Comment