Tuesday 9 March 2010

拉票活動...請多多支持!!!

呢個星期日就係母親節,我無講錯,因為英國既母親節通常係每年3月份,但有時會遲到4月先係(原因係要睇返基督教 四旬期既第四個星期日係邊日). 點都好,而家既母親節好商業化,一行街周圍D舖頭/食肆就會大大張橫額海報提醒你...一定唔會唔知!

上星期同朋友提起想揾間STUDIO影全家福,朋友就話剛剛經過商場有PROMOTION,於是我地就行過去望真下係D乜東東...

原來係一個叫'MAKE MUM SMILE'既攝影比賽,參加者[即係我呢個貪小便宜既C9]就要帶同小朋友做MODEL比攝影師影幾張相,然後佢地會幫我地揀一張參賽.我地就可以有一張FREE PRINT做留念.

揀揀埋埋D相又點決定勝出者(贏出有1,000鎊商場贊助既現金購物卷+500鎊係STUDIO晒相用):D相就放左上FACEBOOK比人投票.
 
我地呢張都算唔錯卦?


謝謝! THANK YOU! MUCHAS GRACIAS! MERCI BEAUCOUP! DANKE!

呢個PROMOTION好聰明,借母親節呢個旗號影張親子相,可以比我呢D寒底C9試下影張STUDIO SHOT既感覺,跟住就話而家BOOK STUDIO有特價,睇完呢張相,我都好心動想BOOK啦...hehehe.

No comments:

Post a Comment