Sunday 21 March 2010

Mon Petit Déjeuner

Bonjour, Madame...et voilà!


做好自制果醬,就要嘆返個法式早餐...好好享受一下我辛勞既成果.

法式早餐點少得牛角飽? 某日經過超級市場牛油/餅皮櫃見到呢罐物體...新鮮出爐牛角飽BOR...襯晒我D果醬(又啱晒我呢D懶人)啦!


做法簡單,連包裝都會自動打開...

 
一拉開封條,個粉團就好似'米芝蓮'咁迫曬出黎.


當我頭大緊點樣切六個三角形既時候...用刀跟住D線CUT出黎就得啦...

 
話咁快就卷好6個飽,20分鐘就出爐.



評語:我鐘意牛角飽.不過我都怕太多牛油.但係呢D飽係唔夠牛油.
而且一睇就知,一D層次都無...
呢舊現成粉團好玩但同似樣少少既牛角飽比較都仲頗有距離...
整黎比卡樂B食都好,唔太油膩嘛.

 
最後,我都有用呢D飽黎試食我既自家制果醬:我就覺得D果醬比較甜左D,但艾先生竟然猛話好食,其實最好既證明會係呢樽果醬要幾耐先食得完囉



No comments:

Post a Comment