Wednesday 24 March 2010

生日/母親節週末...燒叉燒又整曲奇

今年MAMI既牛一係星期六,而母親節就緊接係星期日,我地安排左D外出活動,加上我逢週末/長假期都例牌手痕要整D野食下,攪到有D野想寫都未有時間BLOG, 仲比呢過週末既果醬,豬肉餅遲黎先上岸,趁住重記得補BLOG返先...
  • 叉燒: 我諗呢個廣東燒味好多人都整過啦! 叉燒除左醃料,最重要係買到一份靓豬肉. 肥叉好食不過實在不健康,但全瘦又好'鞋',所以一D搭有少少肥既部份就最理想...
係超市見到去左骨既膊頭肉扒,有少少肥,而且切好晒,價錢又唔錯,於是買兩包試試.                            

前一晚就醃好晒D扒,入味D嘛...see you tomorrow!

一大清早就準備入爐!
出爐時係燒得過火左D,似黑炭頭...所以都係影D大特寫好D
一輪小手工剪返D黑炭出黎之後就好樣返D啦.
即日晚飯係叉燒油菜大碗飯.用叉燒燒汁撈飯,卡樂B都好棒場呀!
兩日後,再黎一個燜日本咖哩薯仔叉燒飯,好醒胃
叉燒真係好百搭既菜式,我一定會再整黎食!
  • 牛油曲奇: 其實我從來都無整過曲奇架...朋友大力推介既呢個BASIC RECIPE又真係好易整: 牛油,糖,麵粉三樣材料就做到.
最大問題係要用電動打蛋器打到D牛油CREAMY...卡樂B一見我攞個盒出黎就已經喊到唔停得(好醜怪呀...)

停左一陣工,安頓好卡樂B我就鼠返入廚房再開工!今次因為有佢鍾意既兒歌陪住,每次RESTART隻歌仔我就可以有2分鐘時間開機. 如是者走左7/8次就打好牛油糖,落埋D麵粉就做成粉團,搓搓下就整左30幾個曲奇出黎.
入爐15分鐘D新鮮曲奇就出爐
好鬆化,好容易食到唔停得手.不過肯定高卡,少食為妙.
話雖如此...我琴日又整多左一次.我問卡樂B我可唔可以用MIXER,佢好快就話'NO'.我解釋比佢聽唔用MIXER整唔到曲奇,咁我可唔可以用,今次佢好面有難色,唔知點答我啦...

No comments:

Post a Comment