Wednesday 10 March 2010

英國美食巡禮...

卡樂B係中國四大發明既超級擁躉,要佢食粥粉麵飯真係易過要佢食餸~可能我煮D餸太悶啦...我為左比佢試多D新口味同埋要令我自己唔好對做飯生厭,呢幾日都試左幾款新菜,不約而同都係比較英式既口味.
  • FISH PIE:
一開工就有工業意外,所以相都少影,務求快手完工了事...
主要有兩部分材料: 1)個批餡料; 2)薯蓉
1) 餡料:
40G 牛油,1小個洋蔥(切粒), 2個蕃茄(去皮去核切大粒),1.5湯匙麵粉,200ML全脂奶,500G COD FILLET(去皮,切開成小塊,又可以用三文魚/COD每樣一半), 1 BAYLEAF, 1湯匙PARSLEY, 50G CHEDDAR CHEESE(刨絲),1隻蛋(打均)
做法: 溶牛油,加入洋蔥爆3數分鐘,然後加入蕃茄爆3數分鐘,加入麵粉煮一分鐘左右,加入奶,奶返滾就加入魚肉,PARSLEY, BAYLEAF煮5分鐘.撈起BAYLEAF加入芝士攪均,(加入鹽調味).
如果想趁機比多D菜小朋友食,可以加入雜菜粒落盤餡料,我就加左紅蘿蔔,粟米同青豆.

2)薯蓉: 500G薯仔
去皮,切粒,煲淋.加入40G牛油,適量牛奶壓成蓉備用,加入鹽同胡椒調味.
焗爐預熱到180度,將整好既餡料放入焗盤,然後舖上薯蓉,再搽上蛋漿焗15-20分鐘.如果想薯蓉表面金黃香脆少少可以係GRILL度GRILL幾分鐘.



煮左出黎好似BABYFOOD,所以卡樂B都接受呢個菜式,我就更加唔洗講啦
  • TOAD IN THE HOLE:
我成日以為呢個菜式背後會有個比較特別一D既典故,上網RESEARCH原來都係話個賣相似D蛤乸係個窿度突個頭出黎就叫左呢個名!
呢個菜式其實係用YORKSHIRE PUDDING既BATTER同豬肉腸一齊焗出黎既,食既時候就用薯蓉,洋蔥GRAVY伴食.係一個好簡單既家常便飯菜式.材料做法可以參考呢個食譜.
一開工:又發現原來屋企剩得半個小洋蔥,又無喼汁...唔洗整GRAVY啦,唯有用現成個D GRAVY粉加僅餘少許既洋蔥代替...
要用電動打蛋器打BATTER,卡樂B一見到我攞部機出黎就攬住我隻腳係度喊,我好狠心呀,無抱佢呀...一邊開住機,一邊講D無聊野氹住佢.快手快腳就打好BATTER備用.

豬肉腸係焗爐焗到出油就可以攞出黎再用明火加熱少少D油,落BATTER.

落左BATTER就快手放返入爐焗起D BATTER. 個爐夠熱,入返去唔洗5分鐘D BATTER就開始發啦!

半個鐘就可以出爐

卡樂B的晚餐

初初以為佢唔鍾意個GRAVY,食食下佢竟然攞個匙羹"筆"!佢鍾意個YORKSHIRE PUDDING我就一早都預左啦,但係佢都肯食個腸多過D薯蓉我就覺得有D意外(不過開心架~因為平日佢係唔多食肉架!)


No comments:

Post a Comment