Sunday 21 March 2010

鹹蛋蒸肉餅(蘇GOOD版)

卡樂B係一個可以淨食白飯既小朋友,平日食飯係食好少餸,雖然HEALTH VISITOR話唔覺得佢唔夠鐵質,但我就梗係想佢食多D餸,唔係點長肉WOR?

今日諗住要食埋D MINCED PORK,又想食鹹蛋,於是就整鹹蛋蒸肉餅啦!

我唔知點放隻蛋落碟豬肉度,上網睇下D食譜點整,比我揾到'呀蘇'整法既介紹,我就照做囉!

豬肉要剁好耐...20分鐘左右,基本上係要剁到好融好碎(鐘意食蒸肉餅要D肉粒有咬口既朋友就可能唔喜歡呢個整法啦).
 
好彩卡樂B瞓左覺,我就可以努力地剁,左手剁到攰就用右手,剁剁下又小休上上網...                                               


剁好就落生抽,老抽,糖醃味,放10分鐘左右就可以開始下一個工序:攪拌.
落麻油,生粉,水續少落然後就係要不停地攪,攪到D肉有輕身既感覺就得.我就每次落3湯匙水,落左4次左右.

 
臨蒸前落少許酒.係蒸碟上搽上油,倒入預備好既肉餅,加入鹹蛋黃(不要蛋白)

 
中火蒸25分鐘左右即成.


根據介紹:蒸得靓既話,應該是有很多汁,整個肉餅係浮起既,用手轉隻碟,肉餅係會反方向轉動既(形容到好似D廚神卡通片對白一樣...)

我呢盤又點? 有汁啦!無黐底(不過係咪浮起...我又唔多覺); 肉餅係咪會反方向轉動?(我又無測試到BOR...) 因為我好心急要試下食味係點...hmmm...我調味一向都係偏淡,今次都唔例外,不過用左水黎攪D肉又真係好鬆滑.

我將D肉餅撈飯比卡樂B食,卡樂B無話見到有唔係飯既物體唔肯食,仲食左一大碗,對我黎講就係蒸得靓既最好證明.

No comments:

Post a Comment