Tuesday 24 February 2009

URGENT CARE CENTRE

琴晚收工遲左5分鐘...加上會車埋同事走,所以成10點先返到屋企...其實艾先生一早已經講定要睇"24"(10點開場),我都打定數自己攪掂卡樂B,等佢訓左我就可以整其他野...最後艾先生都OFFER同卡樂B換片,換睡衣,咁我就去開奶...

開開下...艾先生又叫我去睡房,唔通卡樂B又...

唉...流鼻血呀!~上一次係2星期前發生嘅,於是佢又話要即刻去急症室.拿拿臨又要著衫,執奶粉尿片袋撲去醫院~我好肚餓,仲好急TIM...

去到急症室,登記左都要等成個鐘先見到姑娘做初步評估分流...等得嚟卡樂BD鼻血都停左LU,姑娘話我哋走得LU,如果都仲想見見醫生就要等4個鐘度啦.因為兒科急症室得返一個醫生ON DUTY,成人急症室同搶救部勁爆,D醫生要去個邊WOR...

艾先生都仲係想見見醫生,但唔係等4個鐘...於是姑娘提議我哋去隔籬嘅URGENT CARE CENTRE...

吓...乜嚟架??? 我哋去親急症室都會先經過URGENT CARE CENTRE,我成日以為係D URGENT 到連急症室都去唔切(真係一個舖位嘅距離GA JA!) 嘅CASE用嘅?姑娘話其實急症室係ACCIDENT 同突發緊急情形去嘅,卡樂B唔係...所以去URGENT CARE CENTRE啦,而且個邊等一陣就有得睇...

更加唔明...艾先生再問:咁個邊係乜人幫我哋睇症?姑娘答話係醫生LOR!

更加更加唔明...但係姑娘話過去睇完唔滿意,可以返黎繼續排隊.咁我哋就過隔籬睇下究竟URGENT CARE CENTRE係什麼葫蘆買什麼葯!

入到去,登記左,睇左D單張,真相大白!原來喺呢度有乜唔舒服想睇醫生,而你睇開嘅診所又FULL哂,你可以打電話問症,接電話嘅係一D受過特別訓練嘅醫護人員,佢哋會評估你嘅情形,認為有需要就約你去URGENT CARE CENTRE見醫生.哦...咁即係24小時嘅WALK-IN CENTRE 囉!

最後...由於係午夜12點換班,我哋等左成半個鐘先有得睇.醫生個樣似未訓醒,係就係叫做有打TIE,但"呢啡"到好似買股票一夜破產一樣咁樣衰,問佢點解卡樂B會咁,佢話唔知BOR...艾先生即刻抱起卡樂B走人~xz*£y&")g!z%...攪來攪去,得個大頭佛!

p.s. 卡樂B其實都無乜事嘅,不過琴晚咁攪,佢都要成1點先有得訓,今朝7點又要起身...雖然都有2個鐘MORNING NAP,但係都補唔返...所以今日去TODDLERS' GROUP個陣好扭計,唔多肯玩...


No comments:

Post a Comment