Thursday 26 February 2009

海鮮價...但係我哋係買機票BOR...

卡樂B14個月大了,但見過佢嘅屋企人唔多,其實都諗左一排想帶佢返鄉下GA LA,我就負責D粗重工夫~上網搵平機票,旅遊保險,停車場 搵左一排,終於見到D價錢有下落嘅跡象喇 即刻同艾先生報告先...

艾先生話GO AHEAD,本來琴晚就買GA LA,點知卡樂B好扭計...11點醒醒,1點又醒醒,攪到我都唔敢再上網,收工去陪佢訓

今朝又無時間,要等到下午成點鐘先買得...一CHECK,貴左WOR,但都等左咁耐,費事又要大家失望等過,唯有肉隨砧板上...(...艾先生唔知道張TICKET貴左GA!)

揀好時間,填好表格,PRESS 'PAY',出左另外一個PAGE...
  • 食唔食飛機餐呀? ~ 每位£14 
  • 要唔要MAKE SURE坐埋一齊呀,窗口位呀? ~ 每位£12
  • 寄倉行李每人一件 ~ 每位£16 ...
總知冇蔥搭,想搵多條水草綁下野都要£££

我哋決定係:
  • 唔食飛機餐 ~因為上次訂左竟然冇派比我呀,但係會自己帶三文治小食上機;
  • 唔加保証坐埋一齊嘅附加費,但係會早D去排隊CHECK-IN劃位.
到最後,都要比多幾十鎊先埋到單!  ANYWAY,返鄉下探親,此刻無價...

No comments:

Post a Comment