Saturday 21 February 2009

第一次去公園玩

卡樂B仲細嘅時候,我無帶佢去公園GA(只係會推車仔出街行20分鐘,仲係好耐先出一次) 一到秋天就已經好涼,成日都好驚佢唔夠暖會凍病,冬天就更加唔洗講啦...

我唔洗返早嘅日子,全家都會訓得晏D,但今日~大好嘅星期六,竟然7點就醒. 唯有提早開始一日嘅活動啦...食完早餐,左一陣電視就唔睇,淨係鍾意不停咁行,但屋企個地頭已經比佢踩到爛,全無新鮮感.我就比佢點到頭都暈埋.見外邊都好似幾好太陽,拿拿臨換好衫就開車出發!



行左唔洗10分鐘(係MAMI嘅運動時段...好似短左D BOR...)就到呢個小公園 (真係好小BOR...)

Hehe...卡樂B仲細, 仲未識多多要求,今次去住呢度先啦!

大家都見啦...公園當時係無其他人嘅,我就泊好部車,第一時間同佢打"仟秋",我聽到佢發出D"蝦蝦"聲,不過睇唔到佢嘅表情,所以唔多知佢係因為開心定係驚到"蝦蝦"聲...下次一定要等艾先生得閒一齊出動先得!

打完"仟秋",就去騎彈弓馬仔,卡樂B腳痕要行路,淨係掛住落馬...

到最後,一埋到鋼架呢邊就捉都捉唔住LU...行嚟行去




到最後,卡樂B行到好"TIRED",坐低左係地度:我望一望清楚塊地~有玻璃碎,一定係D"死靚仔"夜晚出嚟飲酒,飲完順手劈爛埋D啤酒樽...以後真係要小心睇清楚先放阿仔去玩.




No comments:

Post a Comment