Friday 27 February 2009

兒歌

相信做左人呀媽嘅都需要用到呢樣野,BB唔肯訓:要用佢嚟暗訓.BB心情唔靚,要用佢嚟RELAX下.有時對住BB講得太多野,講到無野好講,唱歌仔LOR.有時唱慣左,自己無聊,都會哼兩句!

我自問係個全無音樂細胞嘅人,所以卡樂B細個唔肯訓個陣,我淨係會哼"小寶寶,食蛋糕..."純音樂版,"哦"到佢訓為止.

但卡樂B一日一日長大,D咁單調嘅TUNE又點可以滿足佢呢?所以我哋(無錯!艾先生都有份!!)就要開始學唱兒歌.

好唔容易叫姑姐揾到一套兒歌CD,艾先生一開車就播.唔好以為兒歌就好LIGHT,呢套CD可能係重新編曲新製作,D歌仔嘅節拍好強勁GA,第一次播比佢嚇到成個人彈起!不過...我哋發現卡樂B對其中幾首特別喜歡.於是我哋就投其所好學唱個幾首.內容都幾得意GA!同大家分享下啦...

卡樂B最最最...鍾意呢首: Estaba el señor don gato (There was Mr. Cat).內容係講坐喺屋頂嘅貓先生(Don Gato)收到消息,問佢結唔結婚喎!對象係一隻靚貓,貓爸爸係羅馬貓,貓先生好開心,一不留神由屋頂跌左落地!結果貓先生整親腳指同手臂,但最後都獲救,平安無事...

Tengo, tengo, tengo (I have, I have, I have) 係我自己最鍾意嘅(短短哋.易學D...)內容就係小朋友"哂冷" LOR,同人講自己有乜有乜,你就乜都無! 我有三隻羊,一隻比我羊奶,一隻比我羊毛,一隻就成日陪住我.仲有白馬(艾先生話西班牙小朋友好鍾意白馬GOR WOR ~ 唔知點解?!)會帶我去到我出生個條村落TIM AH!

艾先生發現卡樂B近來都好鍾意A Atocha va una niña (A little girl goes to Atocha),所以我而家學緊... 我諗佢鍾意係因為每一段最後個個字係carabi, carabi-uri, carabi-ura....好似叫緊佢個名,同佢玩咁...

以前有"聽歌學英文", 我而家就"聽歌學西文",不過好有難度:皆因西班牙人實在講同唱都好高速,睇住歌詞都跟唔切...

No comments:

Post a Comment