Thursday 26 February 2009

寫左幾日BLOG

...靈感有如泉湧...有D欲罷不能的感覺! 所以呢幾晚都~好早~瞓. 冇法啦:日頭喺屋企,一定係ANY MINUTE ON CALL,有時就算食都冇乜時間食,就算有,都系呢度10零分鐘,個度2/3個字...開得機嚟~卡樂B又醒.
但係好開心呀!因為發現原來有D FRIENDS 都有寫開BLOG嘅,咁大家又有多個地方交流下, KEEP IN TOUCH 咁...幾好呀
寫BLOG對我嚟講最大嘅問題就係要打中文. 我淨係識拼音(同小小廣東話)輸入法,但好多廣東話係拼音出唔到嘅...撞正個字寫來寫去都出唔到,我會
仲有...我竟然豬咁蠢到喺我個部已經裝左中文輸入法嘅PC度用網上輸入法,CUT嚟PASTE去先寫得一行,死唔死?
不過我仲有好多野想寫GA,加埋你哋嘅支持同鼓勵,我會繼續寫落去GA! 得閒多D入嚟睇呀!

No comments:

Post a Comment