Wednesday 18 February 2009

我比三等公民還要高級!

住在外國,好多人都話系三等公民(等吃,等睡,等死) 嘅生活,一二等...我都想, 三等...啋!未想咁快住!
 
究竟我係幾多等呢?數下先...
  1. 初嚟步到,要攪居留,SEND左FORM,等左幾個月,原本嘅VISA 就嚟到期,心急到死,打去HOME OFFICE 問,答案只有"等下TIM啦,PROCESS緊GA LA...", 後來VISA到期前一個禮拜先收到新VISA, 但睇返個VISA STAMP日期:我地打去問個陣已經批出左...好心講聲比人聽都唔會死啦,等我白白擔心多咁耐...
  2. 艾先生當年離開祖家時唯一帶走又保存到而家嘅就係佢身上個個SPANISH TIME嘅鐘! 佢嘅10分鐘等於我地嘅20分鐘,話半個鐘頭出門口就即係最少45分鐘! 等下啦...
  3. 我家寬頻是慢得不可再慢…所以要UPLOAD相呀,VIDEO呀就要等~仲係要等好耐,好耐...
  4. 平日打電話去各大公司,銀行,政府機構問野,一係就要不停"禁"1/2/3/4選擇服務,揀到比你同真人講野喇...一定擺你ON HOLD,HOLD嚟HOLD去,變左第二個人答你,吾知你打去做乜,解釋一餐,又叫你繼續HOLD...
  5. 就連呢度D生果要熟,都等得耐過人…話說我前兩個禮拜生左ULCER,有朋友介紹食林柿可以治ULCER,諗住一試無妨,我就”拿拿臨”去超市上貨,點知一等就四日:ULCER已經疼到無哂感覺,等咁耐,就算係仙丹都無用啦…最後,林柿照食,但係咪可以治ULCER,就無從稽考LU.
    [而家擺左喺度等緊熟嘅生果有奇異果,林柿同埋啤梨,一係唔熟,一熟就要由朝到晚唔停咁食…]
呢一分鐘等緊乜?等夠鐘餵卡樂B飲奶...

No comments:

Post a Comment