Thursday 19 February 2009

放大假 ~ 45分鐘咁大把

今日放工,啱啱撞正卡樂B午飯時段,艾先生又話接我放工後要去銀行...於是我立時諗到一個小詭計..."老公,不如我幫你去銀行AR?你未吾洗趕住餵仔又撲出嚟接我LOR...

就系咁樣...收工後我就行路入城,見下D好耐都無見過嘅舖頭,無時間慢慢睇野LA,望下個窗廚都好HAPPY。咁經過COUNCIL OFFICE,諗起要問D,入去瞄下~好彩!無人等緊喎!快手快行埋去問左,攪掂!下一站~銀行,無驚無險又攪掂埋.跟住又醒起提電話無CREDIT,於是又行過對面街間電話鋪入埋錢...

咦...仲有15分鐘BOR.去街市打個白轉,嘩!!!好多野都好平呀:£15個天津鴨梨或者7-10個林柿,可惜屋企實在有太多生果等食...下次一定嚟上貨!

快樂嘅時候總係過得特別快,要返屋企LU...可能太耐無一個人出街,結果興奮到而家都仲覺得有D頭痛TIM...唔係咁對我AH MA???


No comments:

Post a Comment