Tuesday 30 June 2009

SPANISH CHICKEN WITH CHORIZO

睇電視見到呢個菜,醒起前幾日超級市場做紅,黃,綠椒大減價(50P一隻),我買左紅綠各一未食.去多趟超市買埋其他材料整番煲試下先.
 
材料如下:

  • 雞一隻斬開[我唔識斬雞,所以買左一盒2隻無去骨連皮嘅鷄脾,又買左一盒去左骨無皮嘅雞上脾肉,諗住比D無骨餐人仕食得方便D,不過煮個陣覺得太多,無用到]
  • 煮食用CHORIZO
  • 紅,黃,綠椒各一隻[我家人少,我只用紅綠椒各一]
  • 洋蔥一隻
  • 罐裝蕃茄一罐
  • 調味用嘅香草/香料: GARLIC(蒜頭)[我無落,因為某人唔鍾意),THYME(百里香),BAY LEAVES(香葉),PAPRIKA(紅椒粉)
  • SHERRY (雪利酒) [用燒酒,紹興酒代替都得]
  • 雞湯(或清水)
  • 麵粉
  • 橄欖油
做法:
橄欖油起鑊,爆香洋蔥[蒜頭],落紅,[黃],綠椒.

加入CHORIZO...[事後檢討: 應該切開D CHORIZO,可以逼多D油出黎,煮好個碟菜會無咁油.]

與此同時,將雞塊撲上麵粉,開鑊略煎,鎖住D肉汁,[到咁上下就可以"赞"酒],雞塊表面煎至淺金黃色就可以同其他材料會合.

將煎好嘅雞塊加入爆好左嘅洋蔥紅,綠椒,CHORIZO煲,再加入百里香,香葉,紅椒粉,罐頭蕃茄,雞湯(或清水).

返滾後轉慢火,45分鐘-1小時後...

可以加鹽同胡椒調味[但我就乜都冇加,咁卡樂B都可以食少少試下]..ET VOILA!

D雞塊經過煎封處理,然後用慢火燴,所以D肉仲好嫩滑,D PEPPERS 好MELLOW,個汁好香濃...梗係送飯最好啦!

No comments:

Post a Comment