Wednesday 1 July 2009

儲糧...

呢幾日又趁D空檔時間整左少少野...

去街市一心想買定幾份豬肉煲湯,點知星期六,D檔口都無乜入貨,揀唔到... 失望之餘轉個灣望下D魚檔,竟然比我見到有鴨蛋賣: £1.60半打,不過賣剩5隻,老闆話£1賣埋比我...好耐無試過係街市買蛋,老闆用袋袋好D蛋遞比我個陣我好驚行行下會撞爛D蛋

醃咸鴨蛋,D朋友話好易整:煲煲滾水落大量鹽,想有漏油效果就加茶葉~不過我又懶得揾茶葉...無落到,等煲鹽水凍返哂就可以落蛋,先落蛋,後加水,一個月後食得!

唔知點解,我見D朋友浸個D蛋係沉底嘅,我個D就浮面...

另外...我落左種,試種油麥菜,落左種4日就出芽啦,今次一定要小心睇住D苗,希望個零月後有收成

No comments:

Post a Comment