Sunday 14 June 2009

唔整唔得嘅香蕉蛋糕

我諗左好耐想整香蕉蛋糕,次次都唔成功,因為卡樂B同艾先生都係蕉狂,屋企D蕉永遠都等唔到起黑點就已經落哂佢地個肚...

今次我好鄭重咁同艾先生講一定要留返兩隻比我整蛋糕用,仲事先講明個兩隻一定要留到起黑點先用得(費事佢話我D蕉熟到爛同我扔埋落垃圾桶...)

尋日D蕉終於READY,我就其實唔多READY~因為卡樂B發燒呀!如果唔整D蕉又真係會唔要得...
食譜一早已經係網上揾到左,係超容易整嘅:

材料如下:
香蕉2隻約180g, 糖70g, 牛油85g, 蛋1隻, 高筋粉150g, 梳打粉2g, 鹽3g

做法: 開火溶牛油, 加入糖攪勻,熄火等D MIXTURE涼返備用
香蕉用叉壓成蓉備用,最後我用左大概1.3隻蕉就夠!
 
將蛋同香蕉蓉加入涼左牛油糖MIXTURE攪勻
 
用篩將麵粉,鹽,梳打粉分批加入MIXTURE,輕輕手CUT & FOLD就得
 
由於卡樂B不停喺我腳邊扯住我,為免麻煩起見,我最後決定唔用杯仔,就咁焗一個LOAF算數,預熱焗爐180度,焗25-30分鐘就食得!
 
出爐啦...由於臨出爐時有唔通氣嘅人打電話黎又收唔切線...被逼焗左35分鐘,個面黑左D同埋皮厚左D,不過都有爆口架! 唔算太差掛?


發緊燒卡樂B由朝到晚(6點幾)都係食左奶同一小杯乳酪咋.見到有野食就行過黎八下...
 

乜嚟架?


睇嚟都啱食BOR...


卡樂B最後食左差不多一件,未食個D就放係廚房,今朝起身見無左成半...似乎艾先生都鍾意食...










No comments:

Post a Comment