Monday 15 June 2009

假期大混亂

今次係飛香港呀! 即係又返鄉下探親LOR...即係話又要喺呢個虛擬空間度撲平飛啦? 唔想次次都要坐成3個鐘車落倫敦搭機,今次決定試下轉機 ~ 去伯明翰一個鐘都唔洗,連埋轉機等候時間都仲係用少左時間,可以早D到香港,仲有多10KG寄倉行李...除笨有精BOR三月幾個陣未決定返唔返香港已經得閒就上網搵定D機票價錢資料: 嘩...三百鎊都唔洗,恨死人. 到左四月都仲未有返鄉下嘅OFFICIAL GO-AHEAD,不過 D PROMOTIONS冇哂,上返到成四百鎊嘅水平,點算好呀....

想返香港,錢係一回事,但最重要係有假! 今年嘅ANNUAL LEAVE已經所餘無幾,再衰D嘅就係我份工有一部份嘅HOURS係FIXED HOURS(基本上係預左我地更更都要返齊,ANNUAL LEAVE唔放但補錢,有乜事要放假就要搵到人肯調更先得,最EXCEPTIONAL嘅CASE都比NO PAY LEAVE ~ 不過要扣番唔返工嘅人工同埋ANNUAL LEAVE嘅錢,一來一回都好傷吓...我本來想搵人調更,搵來搵去淨係調得一更,攪唔掂...太煩,終於走去同"掃把"講我一定要放假,叫佢搵定人頂我... 

就係咁,一個月前先真真正正準備返香港嘅野.
  • 機票: 最後以350鎊成交!卡樂B就比20鎊(抵過超磅行李嘅收費),如果想卡樂B都一定有位坐就要買小童票,盛惠340鎊 (冇攪錯呀~呢D最最最特價嘅機票係大小同價,小童票就比少D稅架咋!). 慳返300鎊可以買多好多野返黎BOR,所以卡樂B有無位坐就要撞彩LU
  • 攞假: "掃把"搵到人OT頂我D更,即係話我要放NO PAY LEAVE...份工另外嘅一D HOURS都要做EXTRA HOURS補鐘先得(好彩呢個DEPT嘅老細好好人又好FLEXIBLE,唔夠鐘都比我放住先,等我放完假再補返都得
由於艾先生嘅PASSPORT SENT左去HOME OFFICE攪手續,HOME OFFICE一早就講定唔係URGENT TRAVEL NEEDS都唔好打去問要攞返PASSPORT,所以佢一早已經打定數今次唔返,乖乖地留低喺屋企執屋,開工,etc... 點知...臨飛前一星期,突然收掛號信收返個PASSPORT WOR,好似整定要佢去咁,我就不自覺地開始咦咦哦哦...

最後...艾先生怕左我,終於話一齊去啦! LAST MINUTE 要訂多張飛,要改TRAVEL INSURANCE, 要搵AIRPORT PARKING,又要重新部署喺香港嘅住宿,行程...到差唔多攪掂哂,艾先生又話剩係可以去一星期,要早D返黎...[請重複以上步驟更新所有安排].

呢次為左返香港真係攪到人都癲:

因為要努力儲鐘,我走左成個月西班牙文班(仲未計放假個兩星期同返黎之後要走堂揾時間補鐘). 我要返工,卡樂B就無得返TODDLERS' GROUP...所以我同卡樂B都做左"逃學威龍".

返工返到飛前一晚都仲要返,行李就出發去機場前半個鐘先叫做執哂入喼, LAST MINUTE PACKING嘅後果...

No comments:

Post a Comment