Monday 15 June 2009

海關新體驗

今次要轉機,所以過海關都要過多幾次,梗係有新體驗啦!

排隊就一定唔少得,今次飛成拾幾個鐘,又要等轉機,所以我特別為卡樂B準備左2個BB袋*,加上LAPTOP,PUSHCHAIR,艾先生一套西裝,一人一件外套,一袋食物(艾先生有出遊饑荒恐懼症,TRAVEL一定整定袋三文治,水果旁身),跟住成條90%以上係BUSINESS TRAVELLERS嘅龍一齊排隊過SECURITY,我地一家似足走難...

[註*: 一個細袋放腳下,擺D最最最必要嘅用品(食品,奶,片片),另一個大袋就放上行李架,擺左後備應急用品(衫褲,藥物,更多嘅食品,奶,片片)等真係要用先爬上去攞.]

頭關由BIRMINGHAM 飛AMSTERDAM,路程唔洗一個鐘,但係D呀SIR/MADAM一D都無鬆懈架,而參與今次試食任務嘅家庭成員當然係小妹啦! MADAM係細BB袋攞哂D LIQUIDS(果汁,奶各一樽)同埋3個吉嘅奶樽出黎,然後叫我試飲樽奶,另外揀一個吉嘅奶樽試飲!  MADAM...D樽無野係入面,點試. MADAM解釋話規矩係要試全部帶過關50%嘅食物/飲料/容器.打開任何一個吉樽扮飲就得啦...

跟住就開大BB袋,入面有全新BABYFOOD兩盒(一盒係MICROWAVEABLE膠盒封錫箔紙嘅雞肉飯,另一盒係玻璃樽裝嘅BABY CEREAL),根據50%規矩,要開其中一樣試食,MADAM竟然叫我開膠盒個盒試WOR,我話呢盒係原裝未經開封GOR BOR...而且開左唔封得返口BOR...帶唔到上機BOR...於是另一個MADAM行過黎話試玻璃樽個樽都OK,於是我唯有用手指點少少入口當試左,過左關之後順手扔埋樽CEREAL...總之,各處鄉村各處例,上次飛個個機場嘅檢查方法同今次又唔同就係啦!
 
係AMSTERDAM轉機又點呢? 英國機場一入閘就排哂勁長龍過SECURITY, AMSTERDAM呢邊就臨上機先搜~不過可能入大閘就已經搜過一次都唔定.膠盒雞肉飯已經擺低左係卡樂B嘅五臟廟,所以唔洗擔心又要試食.


係BIRMINGHAM機場買左2樽水,開左一樽飲緊,另一樽未開頭,X光機照到...要沒收,MADAM話機上有水供應,I KNOW BUT...我地驚BB水土不服特別帶佢飲開嘅呢個牌子比佢係機上飲用,佢話:水就係水,一樣嘅,無分別嘅...[咁...何來水土不服] 臨上機見到有賣水機,仲係賣卡樂B飲開個個牌子,每樽2.8歐羅,比BIRMINGHAM機場買貴2倍有多...真係肉隨砧板上
 
相比之下,回程時過香港SECURITY真係超容易...
 


喊到成個大喊十咁款嘅卡樂B去到SECURITY唔洗落車就可以過金屬探測門,有個呀SIR想話攞個金屬探測機喺咁意掃一掃步車仔同埋卡樂B,點知部機都未擺到埋去...佢就已經將喊聲加大50分貝.嘩嘩...呀SIR彈開然後話左句:「咁都唔得?」就放我地走,D手提行李一D都無睇過,後來我先發覺熱水壺入面原來仲有水.

永遠都係個句,一D就太嚴,一D就太鬆...次次都係去到LAST MINUTE先知要做乜,攪到LEI哂HEA...

No comments:

Post a Comment