Monday 8 June 2009

栽花定摧花? - PART IV: 大結局?

唉...
由於要全家返香港,我惟有搬D花去朋友屋企,叫朋友幫我淋水. 點知,係搬運途中已經出事...

最高個棵向日葵上車個陣已經頂住車頂,落車個陣一個唔小心~折斷左. 朋友話幫我揾D竹仔再扶下佢,睇下救唔救得返,返到香港第3日就收到MESSAGE要CERTIFIED LU...

我去左兩個星期,個個人都話英國不知幾好天,又晒又熱...矮D個棵向日葵同埋另一棵苗可能頂唔住D高熱,濃左...

艾先生同我去接D花個陣仲同個FRIEND講笑話以為D花已經全部BYE-BYE, SO UNKIND!

而家剩返2棵向日葵苗同一盤熏衣草. 不過,我唔信我真係咁冇園藝天份,而且6/7月我都應該唔會再有機會出遊,所以我會等過幾日好天D再落多次種!

 がんばれ!

No comments:

Post a Comment