Wednesday 24 June 2009

父親節的禮物

每年3月19日係西班牙嘅父親節,個日其實係SAN JOSE [ST. JOSEPH'S DAY],西班牙好重視天主教傳統,所以父親節都係埋呢一日.

今年(ACTUALLY ~ 咁多年)我地都'錯過'左西班牙嘅父親節.艾先生一直都淨係提我話個日係我地個姪嘅BIRTHDAY & SAINT'S DAY. 傳統西班牙人同BB改名係會跟返BB出世個日個聖人個名,就算唔跟,都會加一個重要嘅聖人名係BB個名度,大家就會好似我地慶祝生日咁同BB慶祝呢個聖人嘅SAINT'S DAY, BIRTHDAY CELEBRATION反而唔多會攪架! 直到今年個日下午先突然同我講SAN JOSE  = FATHER'S DAY,然後就打蛇隨棍上,話我唔記住呢日...比佢激死~其實佢自己都唔知,只不過有屋企人提左佢JA MA...

比人屈,當然心有不甘啦,鬼叫自己唔醒扒咩...所以6月嘅呢個父親節我已經一早幫卡樂B買定CARD,同埋諗住去飲茶慶祝GA LA. 點知...卡樂B傷風,流鼻水流到唔停得,唯有行PLAN B [留係屋企].一早預備左嘅禮物無法DELIVER...

到左下午,天氣好好,卡樂B又好扭計,艾先生決定帶卡樂B出去行下,我拿拿聲擸架罉跟埋去啦...







當然耐不耐要幫卡樂B抹鼻哥啦...



兩仔爺簡直係In the Night Garden嘅超級粉絲...學Makka Pakka 玩石仔!





Un besito a Papi...



呢兩張相嘅POSE令我諗起...





朱銘!

雖然唔係早有預謀嘅禮物,但我都好比心機幫兩仔爺影架,投入到影完先發覺我一張都無份...



No comments:

Post a Comment